»Žirija letošnje Glazerjeve listine je v utemeljitvi zapisala, da žirija Marijan Mirt pri delu 'nikoli ne izključuje osnov njemu lastne ikonografije in presežne likovne govorice, niti se ne podreja 'modnim trendom' v umetnosti, marveč brez tendencioznosti spontano preizprašuje različne življenjske prakse'.«
»Likovna govorica letošnjega dobitnika Glazerjeve listine je samosvoja in prepoznavna, sedanjost premleva s klasičnimi postopki, citira staroveško in antično umetnost, kombinira tradicionalne likovne tehnike in materiale s sodobnimi in ob soočenju s socialnimi in z eksistencialnimi okoliščinami reflektira realnost ter tematizira in nemalokrat tudi ironizira aktualno dogajanje in naznanja prihodnost človeške družbe, ki je seveda odvisna od nas.«
»Ta izbor ponovno vzbudi vero v slavo in moč poezije, v njeno divjo svobodo in lepoto.«
»Ta izbor ponovno vzbudi vero v slavo in moč poezije, v njeno divjo svobodo in lepoto.«
»Izjemna dejavnost založnika, raziskovalca in zbiratelja kulturne dediščine Primoža Premzla ... je mogoče prebrati v utemeljitvi.«
»Tudi tukaj sem priznan, vendar morda ne toliko. Težko je, če je družba majhna. Na odprtje razstav prihajajo prijatelji in znanci. Trepljajo te po ramenih in te hvalijo, vendar nisi prepričan, ali res delaš dobro ali slabo. Razstave v tujini so kot filter, ki nam lahko točno pove, ali smo res dobri.«
»Refleksija vrhunske avtorice kaže v globokih sledeh, ki jih umetnica pušča za seboj, ko se z ustvarjalno mladostno svežino in radovednostjo izogiba kalupom, v katere so ujeti prevladujoči trendi na področju likovne vizualne umetnosti, ko z izjemnim poznavanjem likovnega jezika, njegovih pravil in zahtev na področju slikarske umetnosti in likovne pedagogike ruši tabuje in ko z lastno ikonografsko likovno govorico in z neizprosnim družbenokritičnim pogledom ter brez strahu kaže na krivice.«
»Filmski režiserji pričakujejo, da bo igralec v oblikovanje filmskega lika vložil tudi veliko osebne prezence, kar pa ni dovolj. Marijana Brecelj ima močno prezenco.«
»V nove, svobodnejše ustvarjalne razmere je stopila skupaj z mlajšo generacijo igralcev, ki so prinesli neforsirano, včasih bolj minimalistično, predvsem pa bolj realistično filmsko igro.«
»Marijana Brecelj sodi v generacijo, ki je izkusila različne faze slovenske kinematografije, in lahko birekli, da je kot igralka resnično zaživela, ko so se ustvarjalni odnosi pri filmu sprostili, kajti Marjancaje sproščena, odprta in zato neprimeren material za režijsko diktaturo.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju